Qmail i FHS-2.0

Arkadiusz Miśkiewicz misiek w misiek.eu.org
Pon, 7 Cze 1999, 09:26:37 CEST

[poniedziałek, 07 czerwiec 1999], Tomasz Kłoczko napisał(a):

> Czyli mamy już conajmniej dwa MTA z Maildir.
sendmaila i zmailera też zapewne dało by się zmusić do Maildirowania ...
wystarczy ustawić jako lokalnego mailera procmaila (który to Maildira umie)

--
 _____  __    ____       arkadiusz miśkiewicz      misiek w pld.org.pl
 \  _  \\  \  \    \  tel. +48 604395925  sysadm: zsz2.starachowice.pl
 /__/   /____//____/     Polish Linux Distribution with IPv6 support