Pine + RH-6.0

Nie, 6 Cze 1999, 21:25:23 CEST

On 5 Jun 1999, Marcin 'Qrczak' Kowalczyk wrote:

> Jeśli w RH narażają listy na zgubienie się, to z tego powodu my
> też możemy?! Nie rozumiem argumentacji.

Dobra Marcin. Załóżmy, że kierunek jest wyznaczony w postaci takiej która
potencjalnie nie narażałaby na tmp race czyli 755, root.mail i locking
przez jakąś funkcję (np. flock()). Możan założyć, że w RH częściowo to
sprawdzili ale trzeba jeszcze to zweryfikować i się poprostu upewnić.
Dobrze byłoby to jeszcze skonfrontować ze stanem jaki jest w Debianie.

Podsumowująć sprawa jest IMHO jeszcze nadal w trakcie choć wiemy mniej
więcej jaki stan =byłby porzadany nie mamy w tej chwili pewnośći czy
wszystkie sirodki techniczne są pod ręką i czy są prawidłowo używane.

IMHO taka ocena stanu obecnego jest do przyjęcia .. zgodziłbyś się z tym ?