Czy ktos zajmuje sie rc-scriptami ?

Arkadiusz Miśkiewicz misiek w misiek.eu.org
Pią, 18 Cze 1999, 17:45:30 CEST

[czwartek, 17 czerwiec 1999], Wojtek Slusarczyk napisał(a):

> Hej,
> 	Chodzi o to aby sie tylko w pakiet skladal -- bo teraz to tam
> takie eldorado jest ze glowa boli -- rezte juz sobie poplombuje ..
> Gdzie mozna ewentualnie znalezc taka wersje do testow ?
> Ta z CVS -- to raczej ciezko cokolwiek z nia zrobic ..
make rpm i tego typu bajery nie działają ....
mam w domu tą CVSową wersję zainstalowaną - chodzi całkiem ale ... nie mam sieci w domu :)

Do Serka:
stwórz listę pld-rc-scripts w pld.org.pl - przeznaczenie wiadome ...
trzeba się w końcu porządnie wziąść za rc-scriptsy

--
 _____  __    ____       arkadiusz miśkiewicz      misiek w pld.org.pl
 \  _  \\  \  \    \  tel. +48 604395925  sysadm: zsz2.starachowice.pl
 /__/   /____//____/     Polish Linux Distribution with IPv6 support