1.1 PLD -> 1.3 PLD

Jacek Konieczny jajcus w zeus.polsl.gliwice.pl
Śro, 23 Cze 1999, 09:22:40 CEST

On Tue, Jun 22, 1999 at 07:21:47PM +0200, Michal Margula wrote:
> O ile pamiêæ mnie nie myli to napisa³e¶(a¶):
>
> A jest ju¿ jaka¶ wersja tego KGI? Domy¶lam siê, ¿e to sterowniki na poziomie
> kernela :]
Jest na razie rozszerzenie FBCON - KGICON - jest to wframebuffer z
ulepszonym prze³±cznie m trybów oraz z ewentualna akceleracj± (na razie
tylko 2D).
Mo¿na takze uzyæ matroxfb -te¿ jest akceleracja.
A podobno naljlepszy jest GLIDE - pelna akceleracja 2D i mozna Xy na tym
uruchomic (nawet na Voodoo I).
Jednak problem bylby przy pakowaniu driverow KGICON w RPM - ka¿dy driver
konfiguruje sie czyms podobnym do menuconfig i kompiluje oddzielnie.
I np. trzebaby zrobic kilka driverow do S3 rozniacych sie tylko RAMDACami.

Pozdrowienia,
    Jacek

!      ,  !            Jacek Konieczny, Gliwice, Poland            !
! Jajcus  !   email: jajcus w zeus.polsl.gliwice.pl, jacek w kde.org   !
!         ! ICQ# 7149127                           WWW: none (yet) !