gated po ipv6

Pawel Krawczyk kravietz w ceti.pl
Wto, 29 Cze 1999, 17:23:29 CEST

On Tue, Jun 29, 1999 at 05:16:15PM +0200, Artur Frysiak wrote:
> To może podasz jak skonfigurować zebre z bgpd i jednym peerem aby wszystko
> chodziło ? :-)

E, tego to nie wiem bo na razie Zebrę testowałem tylko na RIPv2 po IPv4.
Wiem, to strasznie prostackie w porównaniu do BGP4+ po IPv6 ;) ale to było
już 'real life' i tym bardziej powinno poprawnie działać.

Na razie przymierzam się do odkurzenia moich tuneli do 6BONE, więc przy
tej okazji potestuję Zebrę. Ostatnio bardzo się u mnie pozmieniała
architektura sieci, więc stare tunele pewnie nie działają. BTW może
masz ochotę być pierwszym z moich nowych tuneli? :)

--
Pawel Krawczyk, CETI internet, Krakow. http://www.ceti.pl/~kravietz/