rc-scripts

Bartosz Waszak waszi w pld.org.pl
Czw, 24 Cze 1999, 21:53:27 CEST

[sobota, 19 czerwiec 1999], Tomasz Kłoczko napisał(a):

> Jedna sprawa, którą ustaliliśmy na ircu to to, że rozłożenie plików w
> drzewku zródeł rc-scripts nie musi odpowiadac temu co będzie wynikowo i
> tym ma się zająć Makefile.am. Takze prosiłbym nie kasuj i nie przenoś tych
> plików przy byle okazji. manipuluj raczej procedurą instalacyjną .. choćby
> na poziomie speca jeśli nie chcesz robić tego w Makefile.am.

Właściwie na razie nie należy się bawić co jak gdzie leży w CVS, najpierw
trzeba to doprowadzić do stanu aby rc-scripts kompilowały się przez

#./autogen.sh
#make rpm

a poźniej można dodawać nowe funkcje w poszczególnych skryptach. I pozostała
jedna sprawa co z wyświetlaniem kolorowych napisów (busy, died, done) używają
one tput , który jest w /usr/bin a ja np: mam /usr na osobnej partycji
to samo dotyczy termcap dla linux. Bo jak sądze to jest częsta praktyka
taki podział partycji, który w obecnym stanie utrudnia poprawny start systemu
z tych skryptów.

PS. I jeszcze jedna kosmetyczna zmiana odnośnie ładowania modułów jak wyłączyć
wyświetlanie komunikatów podczas startu (strasznie psuje potwierdzenia:
Mounting local filesystems           [ BUSY ]MSDOS IO Charset xxxxxx
xxxxxxx
[ DONE ]

trzeba by znaleźć jedno miejsce w którym były by te moduły preloadowane tak
samo z kartą sieciową.

                Bartosz Waszak               Email1: waszi w pld.org.pl
          Nick: waszi (#plug, #pld)          Email2: waszi w kki.net.pl
                    I believe the technical term is "Oops!"