Co z tym RPMem?!

Jacek Konieczny jajcus w zeus.polsl.gliwice.pl
Pon, 15 Mar 1999, 13:08:22 CET

On Mon, Mar 15, 1999 at 12:43:21PM +0100, Tomasz K³oczko wrote:
> On Sun, 14 Mar 1999, Jacek Konieczny wrote:
> [..]
>
> Jeszcze jedno .. skoro musia³e¶ dogrywaæ libnss* to znaczy, ¿e egzempla¿
> rpm-a jakie masz nie by³ przekompilowywany na glibc 2.1 tylko na 2.0.
Az tak   niezrozumiale sie  wyrazam?
libnss* musialem   skopiowac, zeby moc   uzywac  RPMa zlinkowanego  z
glibc 2.0, bo ten  zlinkowany  z  2.1 nie  chce przetworzyc mojej bazy.

Pozdrowienia,
        Jacek

PS.  To  formatowanie,  to wina   terminala MERA6052 alias  Zaba z
niedzialajaca spacja.

--
!      ,  !            Jacek Konieczny, Gliwice, Poland            !