Udate'y dla PLD

Pon, 15 Mar 1999, 19:30:44 CET

On Mon, 15 Mar 1999, Wojciech Slusarczyk wrote:

> Witam,
> 	W zwiazku z tym, ze jestem 'cenzurowany' i zadne inforamcje
> nt. zmian w wersjach bibliotek czy pakietach nie dochodza na cvs-announce
> bezposrednio, tylko sa brutalnie i bezpardonowo ciete przez "moderatora"
> nastepnie dochadza na liste poprawione (ba, zeby chociaz poprawnie ...) z
> wyzszym numerem rewizji, dla zainteresowanych znajdują się one wszystkie
> na mojej maszynie w pub/PLD-updates ...
> Po prostu nie ma sensu abym robił poprawki w CVS bo i tak nie zostana
> przyjęte.

> [...]

Moment .. nikt nigogo nie moderuje :>
Przed chwilą zrobiłem próbę w test i listy dochodzą ale nie widze żeby
Twoje próby dodania czegokolwiek do repo kończyły się sukcesem (jaki masz
komunikaty przy próbie dołaczenia czegokolwiek ?).

Co glibc-crypt to z tego co zaglądałem na
ftp://sourceware.cygnus.com/pub/glibc/ jakąś godzinę temu już tam było.