Qmail - once more...

Marek Obuchowicz elephant w shadow.eu.org
Nie, 14 Mar 1999, 23:29:32 CET

On Sat, 13 Mar 1999, Bartek Rozkrut wrote:

> I to jest jedna z wielu zalet qmaila i ezmlm...
>
> Sam mam kilka takich list i swego czasu niektórzy sobie junkowali on-line...
> tzn. gość pisał tekst a drugi mógł natychmiast odpowiedzieć - bo list
> dochodził w jakąś sekundę...
[...]
Oooo nie nie przesadzaj tutaj z szybkością!!!
winą tego że poprzednio listy dostawałem z opóźnieniem jest GENIALNE łącze
między NASK-Szczecin (mailbox.tuniv.szczecin.pl) a POLPAK-szczecin (mój
provider) i dlatego tak było... bo sam w projcomie kilkoma listami
adminuję (sendmail+majordomo) i jakoś listy dochodzą po kilku(nastu)
sekundach, bez żadnych zbędnych opóźnień!
qmail (testowane!) działa szybciej - tyle że o niecałą sekundę

Pozdrowienia,
  Marek

--
    __       Marek "Suonik" Obuchowicz, elephant w shadow.eu.org
   /'_)___   Member of da GNU generation and PLD project