PLD CVS: SPECS kloczek

Wto, 16 Mar 1999, 10:47:08 CET

On Tue, 16 Mar 1999, Artur Frysiak wrote:

> lib*.so.0 muszą być rejestrowane w bazie rpm'a więc muszą być wymienione w
> %files.
> Spróbuj zbudować pakiet to zobaczysz dlaczego.

OK. Poprowkę zrobiłem bez próby budowania (błąd). Czy to są rzeczy
ładowane przez dlopen() ?
Czy błąd wychodzi już w trakcie budowania czy przy próbie użycia ? Jeżeli
to drugie ro jak się przekonac o tym błędzie ?

Przy okazji .. zrobiłem egcs-a 1.1.2. Potrzebowałem go na sparcu (na
intela będą za kawałek). Okazało się, że ta wersja nareszcie kompiluje
poprawnie niektóre rzeczy które do tej pory stopowały mi port PLD na sparc
(np. ncurses gdzie egsc stopował z internal error). Ciekawe jak to będzie
się zachowywać na intelu. Za jakieś 20-30 minut będą dostępne pakiety (na
dzisiaj testy tego egcs sobie już odłoże ale może ktoś coś ciekawego
zauważy). Prosiłbym o przyjrzenie się temu. Sama binarka egcs będzie
rekompilowana już na nowym egcs-ie (drugi przebieg).

Wogółe pytanie od ogółu: czy ktoś miał jakieś rzeczy w których na intelu
obserwować się dało jakieś anomalie ? (przy samej kompilacji i przy pracy
późniejszej binarek).

Może ktoś pokusiłby się przy okazji o testy z czymś więcej nić -02
-mpentium ?

I jeszcze jedno przy okazji .. szykuję nowego proftpd. Będzie miał pam i
capabilities. W module do cap jest ładny przykład uzycia cap. Możnaby w
podobny sposób zaadatować niektóre inne programy (używające raw sock i
innych rzeczy).