PLD CVS: SPECS kloczek

Wto, 16 Mar 1999, 12:16:26 CET

On Tue, 16 Mar 1999, Artur Frysiak wrote:
[..]

> Poprawne to jest:
> %define perlsitearch `eval\`perl '-V:installsitearch'\`; echo
> %$installsitearch`

Rozumiem.
Czyli wychodzi, że w specach z modułami perlowymi dla wygody możnaby
używać obu tych makr. Są tam jakieś jeszcze inne rzeczy które możnaby
wykorzystać w podonnym stylu ?

Wogóle jeszcze jedno zalecenie co do makr i stripowania przy okazji.
Chodzi o to żeby używać --strip-unneeded przy stripowaniu tego typu
plików (sugestia Maćka Różyckiego .. zresztą poprawna).

Możnaby może dodać makro:

%stripSOlibs find $RPM_BUILD_ROOT -name \*.so.\* -exec strip \
	--strip-unneeded {} \;

i możnaby czegoś takiego używać w %install w specach z so libami, modułami
(perlowymi) itp.

Może nazwa nie jest za szczęśliwa (jakby ktoś miał jakąś inną propozycję
..) ale potem możnaby to dodać do globalnego pliku makr (po przejściu na
rpm 2.9x), a tymczasowo lokalnie.