nowy rpm

Wto, 16 Mar 1999, 16:57:41 CET

On Tue, 16 Mar 1999, Artur Frysiak wrote:

> Jeden plus dla 2.9x możliwe jest robienie makr wielokrotnie zawiłych i
> rozwiązywanych przez /bin/sh.
>
> Tomek masz już przygotowanego spec'a dla rpm 2.9x ?

Nie, jak chcesz to się zajmij tym. Kończę teraz proftpd. Nie wgryzałem się
w tego rpm-a mocno. Wojtek trochę z nim eksperymentował i jego uwagi
powinny być tu cenne. Trzeba będzie poprawić też skrypty do requires,
nanieść poprawkę do non printable characters (chyba nadal jest ten feler),
Wotek Drapiński (siedzi tu ze mną na ZiE też jako admin) skończył prawie
do niego pot-a, gdzieś widziałem na www materiał z częściowo
przetłumaczonym manem do rpm (nie mogę jakoś tego znaleźć w swoich
bookmarkach; w razie czego możnaby spytać się na pcol może odezwie się
autor). To wszystko dobrze by było żeby się ostatecznie znalazło w
pakiecie rpm-2.9x jakie zaczniemy za jakis czas używać.

Jeżeli w CVS będą w miarę gotowe zasoby do zrobienia pierwszego próbnego
pakietu to go zrobię i wrzucę do test. Tam powinien przeleżakować
conajmniej z tydzień żebyśmy mogli się przyjrzeć temu ze wszystkich
możliwych stron. Tak czy inaczej na ten tygodzień ten pakiet nie ma co
planować. Najszybciej na przyszły, a i to bym był ostrożny (jeszcze jeden
tydzień poślizgu nie zaszkodzi).
Po wszystkim jednym ruchem trzeba będzie podbić rewizję we wszystkich
pakietach jakie mamy i wygenerować wszystko.

kloczek
PS. Przy okazji. Jutro będę musiał się zjawić przed obliczem Prezesa PLUG
w Wawie. Jakby ktoś chciał to wykorzystać żeby coś może obgadać to bedę
wieczorem na spotkaniu w MiMUW.