Udate'y dla PLD

Michał Kuratczyk kura w pld.org.pl
Wto, 16 Mar 1999, 21:11:26 CET

On Mon, Mar 15, 1999 at 07:30:44PM +0100, Tomasz Kłoczko wrote:
>Twoje próby dodania czegokolwiek do repo kończyły się sukcesem (jaki masz
>komunikaty przy próbie dołaczenia czegokolwiek ?).
A dlaczego nie mogę dodać nowego pliku do PLD_www_res/main/devel/specs?
Mogę aktualizować te co już są, ale jak zapodam 'add' to on mi na to, żebym
zrobił 'checkout', a jak dam 'checkout' to on mi, żebym zrobił 'add'...

BTW1 kloczek - pisałem Ci już o tym na @key.net.pl, ale bez echa -
     przestałeś je sprawdzać?
BTW2 Sergiusz - czy listy od Ciebie dochodzą do kloczka na @rudy.mif...? Ja
     korzystając z konta u Ciebie dostaję od rudego access denied :(
--
Michał Kuratczyk