Postgres

Jacek Osiecki joshua2 w ciapek.uci.agh.edu.pl
Śro, 17 Mar 1999, 10:47:57 CET

Witam!

Bardzo potrzebuję postgresa...
Ktoś kiedyś pisał, że wrzucił do PLD speca do postgresa... szukałem,
szukałem... i nie znalazłem.

Gdzie ten spec jest? Jak zobaczyłem spec postgresa na redhat-contrib, to mi
włosy dęba stanęły: na końcu speca w cholerę chown-ów, a do tego... adduser!
:)

P.S. Czy komuś udało się _skompilować_ mysql na PLD z glibc2.1? Bo ja
walczyłem z licznymi konfliktami z includes należącymi do glibc-devel, aż
się w końcu poddałem...

Pozdrówka,
--
|            Jacek Osiecki               Kraków, tel. (012)-645 57 87       |
|mailto:joshua2 w linux.uci.agh.edu.pl     http://dwd.interkom.pl/joshua/     |