jadro linuxa w pld

Sergiusz Pawlowicz ser w serek.arch.pwr.wroc.pl
Śro, 17 Mar 1999, 21:59:59 CET

On śro, mar 17, 1999 at 09:49:11 +0100, Artur Frysiak wrote:

> Bardziej chodzi o to że moduły są w /lib/modules/2.2.1-1d zamiast w
> /lib/modules/2.2.1

a jeszcze bardziej o to, ze jadro mowi, ze zasoby sa zajete, a zajete nie
sa (i karta sieciowa nie chce sie uaktywnic..., ta sam komputer dziala
swietnie z np. pocket linuxem).

--
http://pl.qmail.org/~ser/              icq#27579212
weź kredki i namaluj jej słońce (albo zapal lampkę)