Postgres

Czw, 18 Mar 1999, 19:51:37 CET

On Wed, 17 Mar 1999, Jacek Smyda wrote:

> Jest, ale tylko w CVS. Ktoś miał go sprawdzić i przekompilować (to
> do Kłoczka).

Tylko kilka poprawek będzie (drobnych). Jedna sprawa, że trzebaby zrobuć
dokument w którym mamy mapę uid/gid tych które nie są w setup a które mają
id/gid <= 100. Chodzi o to, żeby konta specjalne (na potrzeby działania
serwisów i innych newralgicznych rzeczy).
Jakiego uid/gid proponujecie dla postgresa ?