malutki hint

Sergiusz Pawlowicz ser w serek.arch.pwr.wroc.pl
Pią, 19 Mar 1999, 13:11:26 CET

poniewaz ostatnio wystepowaly male klopoty z listami pocztowymi, ktore to
klopoty, jak mam nadzieje, znikly, ale zgodnie z prawami murphiego
powtorza sie zapewne w najmniej oczekiwanym momencie, zalozylem liste
testowa pld-wheel w pld.org.pl - codziennie ok. 9.02am subskrybenci dostana
informacje potwierdzajaca prawidlowe dzialanie serwera. oczywiscie liste
mozna wykorzystywac do przeroznych testow, w/g zyczenia i uznania.

chwilowo jedynym prenumeratorem jestem ja ;-))

prosze mnie dobrze zrozumiec - liste zalozylem do opieki nad prawidlowym
dzialaniem list, ale mozliwe jest jej wykorzystanie w inny sposob -
w miare potrzeb. niniejszy list zostal wyslany jedynie w celach
informacyjnych ;-))

ewentualne zapisy kierujemy na adres pld-wheel w pld.org.pl.

serek
--
http://pl.qmail.org/~ser/              icq#27579212
weź kredki i namaluj jej słońce (albo zapal lampkę)