Propozycje odnosnie QT...

Dariusz Knocinski dknoto w pem8.wiml.waw.pl
Pią, 19 Mar 1999, 23:49:28 CET

On Fri, 19 Mar 1999, Tomasz Kłoczko wrote:

> To tymbardziej sprawdź czy na 1.1.2 masz te efekty uboczne.

Znalazłem jeszcze jeden kwiatek, w fvwm2-2.2.0 przekompilowanym
egcs-1.1.1-9d po wciśnięciu ENTER w oknie FvwmTalk pada bez wyraźnej
przyczyny a po przekompilowaniu 1.0.3a wszystko jest ok.
Zastanawiam się czy można podmienić samo egcs bez podmiany biblioteki
libstdc++ 2.8 na 2.9 ? Może w tej bibliotece leży przyczyna.

DKnoto.