Problemy z przenoszeniem binariow.

Marcin Dalecki dalecki w cs.net.pl
Śro, 24 Mar 1999, 18:09:46 CET

Przykro mi, ¿e nie jestem ostatnio w stanie nic dla PLD konkretnego
zrobiæ.
No có¿ czasami trzeba siê koncentrowaæ na tym za co cz³owiekowi p³ac±.

Mimo tego chodzi mi pog³owie, ¿e chyba wiem na czym polegaj± ró¿norakie
problemy z przenoszeniem binariów.

1. Radzê jak najszybciej rekompilowaæ wszystko przez egcs'a 1.1.2.
2. glibc optymalizuje pewne operacje odno¶nie do hosta. (Np strcmp
itp...) Rodzaj hosta zostaje wykrywany w plikach nag³ówkowych na
podstawie
konfiguracjij±dra. Radzê wiêc system do produkcji binariów odpowiednio
skonfigurowaæ!!!
3. Mi³ej zabawy przy kompilacji glibc-2.1 przy pomocy gcc-2.7.xxx ¿yczy
chêtnym:

--Marcin

PS. Powoli odnoszê wrz±enie ¿e przej¶cie na CVS wprowadza wiêcej
ba³aganu ni¿
rozwi±zuja problemów. Albo wszystko jest w CVS albo nic. Wprowadzanie
wszelkiego
rodzaju narzêdzi administracyjnych ma sw± cenê w tym przypadku jest ona
chyba zbyt
wysoka.

Co siê tyczy braku wsparcia ze strony PLUG-a. Ja ju¿ mia³em znacznie
bardziej niemi³e do¶wiadczenia z tymi kolesiami. Mia³em byæ w Grudniu
w Warszawie i co¿? (Nawiasem mówi±c chcia³em opowiedzieæ nieco
o hackach jakie zastosowa³em w GUI bazuj±cym na GTK w vim-ie)
Otó¿ zaledwie na kilka dni przed sam± imprez± wogóle podano mi
jakiekolwiek informacje. No to powiedzia³em: "uprzejmie dziêki".
Nie ma siê wiêc za czym zbytnio ogl±daæ.