Propozycja do rc-scripts

Grzegorz Stanislawski stangrze w open.net.pl
Pon, 22 Mar 1999, 16:55:29 CET

On Mon, 22 Mar 1999, Rafał Kleger-Rudomin wrote:

> On Mon, 22 Mar 1999, Tomasz Kłoczko wrote:
>
> Ja już się w to wgryzałem - jak pisałem dysponuję czymś co chodzi bez
> problemu od pół roku i do tego pozwala wsadzać dysk na różne interfejsy
> (nie tylko np. /dev/hda). O szczegółach za chwilę.
>
> Więc może przybliżę problem i jak go rozwiązałem:

Fajnie to zrobiles, tylko obawiam sie ze jesli ma to wejsc do dystrybucji
musi byc bardziej ogolnie.

> Czy potraficie wskazać jakieś istotne pliki z partycji nie-root które
> trzebaby podmieniać? bo wtedy sprawa sie mocno komplikuje.
> Jeśli nie to wszysko jest proste: podmiana w jednym rzucie (tylko w etc?)

Ano wlasnie, w dystrybucji, powinnismy chyba zrobic rejestr wszystkich
plikow konfiguracyjnych (to sie tez zbiega troche z kloczkowym pomyslem na
repository z konfigami)
Co powiecie na trzymanie konfigow w wspolnym katalogu np
/{var|root}/profiles/distribution
i linkami np /etc/fstab -> /{var|root}/profiles/current/etc/fstab.
oczywiscie link current powinien wskazywac na aktualny profil
PLD-Config moglby sterowac iloscia profili i konfigurowaniem kazdego z
nich.

To co pisze jest troche abstarkcyjne, ale kto wie moze sie nada.

> Rafał Kleger-Rudomin

Grzegorz Stanislawski
Open-Net / PKFL