ldconfig

Grzegorz Grudzinski gsg w mimuw.edu.pl
Wto, 23 Mar 1999, 09:17:10 CET

> Tak czy inaczej sprawdź sam pakiet (rpm -V ldconfig).
> [..]

Kłoczku!

Nie bardzo już wiem w zasadzie, jak Ci to napisać, żebyś łaskawie przyjął do
wiadomości...

Już kilka osób Ci pisało, że niektóre pakiety, które masz wystawione na
cenzorze, nie działają na maszynach ze zwykłym pentium (wylatują z
komunikatem błędna instrukcja). W szczególności dotyczy to ldconfiga i
glibca. Ja Ci to pisałem, ktoś inny Ci to pisał, teraz znowu. A Ty uparcie
upierasz się, że to musi działać, bo kompilowałeś z takimi flagami, a nie
innymi.

Przyjmij łaskawie do wiadomości, że może być błąd w egcs-ie, który powoduje,
że binaria kompilowane na PII nie działają dobrze na innych pentium
(niezależnie od opcji kompilatora). Albo cokolwiek innego.

W każdym razie ja już nie próbuję instalować żadnych binariów z cenzora i
wszystko przebudowuję u siebie.

I innym radzę to samo, dopóki Kłoczek nie rozwiąże problemu, który ma.

> *Ludzie nie mają problemów, tylko sobie sami je stwarzają*

A czasami również stwarzają je innym ;-)

Wszystkiego dobrego, pozdrawiam serdecznie,
-- Grześ

"Nie wiesz, póki nie spróbujesz"
(mądrość ludowa)