problem z przeglądarkami

Tomasz Szymczak szymczak w bg.univ.gda.pl
Wto, 23 Mar 1999, 12:17:34 CET

Witam,

Myślałem, że sobie sam poradzę, ale jak dotąd się nie udało, więc:
Problem jest taki, że dziwnie działają przeglądarki internetowe: lynx, w3,
amaya.

Na przykładzie lynx'a: próbując otworzyć _jakąkolwiek_ stronę internetową
dostaję komunikaty:

Alert!: Unexpected network read error; connection aborted.
Alert!: Unable to access document.

Co dziwne odpalany przez root'a [po zdjęciu patch'a] działa poprawnie.
Odpalany z prawami root'a [sudo, suid] przez użytkownika nie działa.

Po zapuszczeniu:
strace -o /tmp/error lynx http://localhost/

widać duże różnice, m.in.:

Normalny juzer (nie działa):
write(4, "GET  HTTP/1.0\r\nHost: localhost"..., 570) = 570

Root (działa):
write(4, "GET http://localhost/ HTTP/1.0\r"..., 587) = 587

Poprawnie działa natomiast netscape.

Ten sam problem występuje u kumpla który instalował PLD z tego samego nośnika
co ja [a PLD było ściągane ok. 19 lutego].

Gdzie tkwi przyczyna takiego zachowania ?
Pomóżcie, bo nescape na dłuższą metę jest męczący :(

.pozdr.
--
Tomasz Szymczak