starbuck

Sergiusz Pawlowicz ser w serek.arch.pwr.wroc.pl
Śro, 24 Mar 1999, 14:06:24 CET

On śro, mar 24, 1999 at 09:11:42 +0100, Artur Frysiak wrote:
> Witam
> Czy widział już ktoś starbuck'a (Red Hat 5.9) ?
> Może już to ktoś zmirrorował ?
> Z nazw rpmów wniskuje, że wyposażony jest w glibc 2.1 i kernel 2.2.3.
> Tyle, że glibc to jakiś snapshots a nie release.
> Szkoda, że nie mam wolnej maszyny do testowania tego ustrojstwa.

ja nawet maszynke mam, zrobilem dyskietki, wystartowalem i...
i nie da sie instalowac via network, mozna tylko z dysku i cdroma.

niech sie pieprza.

--
http://pl.qmail.org/~ser/              icq#27579212
weź kredki i namaluj jej słońce (albo zapal lampkę)