Błędy (było: Re: tempo rozwoju dystrybucji..)

Śro, 24 Mar 1999, 23:10:43 CET

On Wed, 24 Mar 1999, Wojciech Slusarczyk wrote:
[..]
> BTW zestripuj rsynca ...

Acha.

Kolejna sprawa. Chyba natknąłem się na błąd w ksh.
Mam prawie wykończonego speca do XFree i nie mogłem go przekompilować
dopóty dopóki nie przestawiłem sh -> bash.
W trakcie "make install" wykonywanego z wnętrza skrypru jaki jest
generowany
z %install wylatywał mi (rególarnie) z czymś takim:

+ ln -sf /etc/X11/xinit /tmp/XFree86-3.3.3.1-root/usr/X11R6/lib/X11/xinit
+ install -d /tmp/XFree86-3.3.3.1-root/usr/X11R6/lib/X11/fonts/TrueType
+ echo 0
/var/tmp/rpm-tmp.69386[61]: internal error: alloc: freeing memory outside of block (corrupted?)

Marcin prośba .. czy mógłbyś się temu przyjrzeć ? Wygląda to na jakiś błąd
w MM. Na jutro planują sobie przekompilowanie ksh z ElecricFence. Tak czy
imnaczej błąd nie jest gdzieś w skrypcie jakie jest generowany przez rpm-a
(ów /var/tmp/rpm-tmp.69386) tylko gdzieś indziej bo "make install" nie
kończy się na instalacji fontów (to tak mniej więcej półmetek).

Na razie do wyjaśnienia powyższego u siebie wróciłem do sh -> bash.

kloczek
PS. Przekompilowanego egcs, glibc i ldconfig już wrzuciłem na test. Prośba
o wyniki użycia tego softu.