instalator musi byc

Paweł Gajda mis w hq.obop.com.pl
Czw, 25 Mar 1999, 10:30:42 CET

On Wed, 24 Mar 1999, Sergiusz Pawlowicz wrote:

> sluchajcie,
>
> dystrybucja sie rozwija calkiem niezle, ale ma jeden mankament, ktorego
> nie da sie dluzej zniesc - brak instalatora.
>
> wydaje mi sie, ze trzeba maksimum naszych sil wlozyc obecnie w jego
> przygotowanie. prosze wiec o ustalenie czego jeszcze brakuje
> i krotki raport na liste. w ten sposob bedzie latwiej robote skonczyc.
O tym czego brakuje pisałem tu jakiś czas temu, powtórzę:
1. insmod.static - być musi.
2. mkinitrd z RH(nie jest konieczny, można go wrzucić na dykietkę)
3. kernel
   - potrzebny będzie link w /lib/modules/preferred -> 2.2.x-rev
   - trzeba wyrzucić z niego wszystkie sterowniki do scsi
     i do sieciówek(o ile są) do modułów.

Instalator znajduje się w fazie testów, wersja pre pojawi się w tym
tygodniu.

Testuję go na develu ściąganym przed jakimś miesiącem.
Pytanie: która wersja rpma była użyta do budowy tych pakietów ?

W dystrybucji jest rpm-2.5.6 niestety po zlinkowaniu instalatora
z librpm-2.5.6 instalacaja się sypie("this pakackage is for diffrent
architecture" - jakoś tak). Linkowany z 2.5.5 działa ok, z tym,
że z kolei baza rmpów jest nieczytelna dla rmpa dystrybucyjnego(2.5.6)
Czy to się zmieniło ?

Dalej:
Co będziemy instalować? Devel - jak mi wiadomo - jest
nieaktualizowany (?) Chciałbym móc ściągnąć sobie /base do
ostatecznych testów przed udostępnieniem go szereszemu ogółowi...

> kto jest 'szefem' instalatora? wydaje mi sie, ze wlasnie w organizacji
> przedsiewziecia tkwi problem jego slabej efektywnosci... szef musi byc.

Ja jestem, przyznaję, że opóźnienie wynikło z mojej winy, aczkolwiek
kierowałem się jedynie dobrem programu :-)

Paweł