Kolejna próba (mam nadzieję, że już ostatnia)

Pią, 26 Mar 1999, 00:26:41 CET

Właśnie skończyłem kompilowanie glibc i ldconfiga, i wrzuciłem go na test.
Głowna zmiana polega na dodaniu architektóry (i386) przy configure od
glibc, bo wszystko wskazuje na to, że drzazga uniemożliwiająca
przenoszalność binarek tkwi w stubie glibcowym. Binarki kompilowane są z
takimi samymi opcjami jak dotychczas czyli -O2 -mpentium.

Prosiłbym o _wreszcie_ jakąś pozytywną odpowiedź na pytanie czy działa
poprawnie ;>

Jeżeli to wreszcie ruszy to w wolnej chwili zrobię jeszcze jedna próbę z
przekompilowaniem u siebie kernela pod protka > 486, bo wszystko
podpowiada mi, że skoro jest to kwestia stuba to wszystko to przez brak
architektóry (i386) w parametrach configure dla glibc.

Przypomne, że przy instalacji pakietu o tej samej rewizji i wersji
instalować raczej należy przez --force --replacefiles. Odinstalowywać i
instalować ponownie glibc nie polecem .. a nóż gdzieś elektryczności na
chwilkę zabraknie i będzie kłopot :>

kloczek .. mający nadzieję ..