M$ vs. PLD ? ;)

Wojciech Slusarczyk wojtek w mailbox.chemo.tuniv.szczecin.pl
Pią, 26 Mar 1999, 18:12:17 CET

On Fri, 26 Mar 1999, Tomasz Kłoczko wrote:

> Co to jest dokładnie ? :)

Ufffff... emulator PC-ta (Virtual Machine)... chyba tak by to nalezalo
nazwac. jak odpalisz emulator zglasza sie ich wlasny BIOS (tak jak by ci
sie w "okienku" maszynka podnosila. I potem mozesz sobie w zaleznosci co
masz tam zamiar uzywac bootujesz DOS, WIN-95/98/2000-BETA,
NT-3.5/4.0/(5.0-Beta) ? lub .. drugiego Linuxa ;) Podobniez ma byc jeszcze
SunOS-iol... Dzemik sobie Susla-6.0 znbootowal ja natomiast DOS/Win-3.11
(mam chwilowo tylko 64Mb RAM wiec na win95 to sie nie szarpie)

Mozesz sobie przelaczyc na np tryb pelnoekranowy -- dzisiaj jeden tutaj to
malo sobie dolnych "dziobakow" nie polamal jak mu szczeka na podloge
opadla, -- sziedzialem w pelnoekranowym win-3.11 i ... dalem ctr-alt-F1 bo
mailem "telefon" na pierwszej konsoli ;)

Generalnie pomysl IMHO jest przedni, jak masz kilkanascie maszyn w
podsieci stawiasz mocniejsza "Loche" typu 2x AMD-k6-III + 1024 RAM (co
mniej kumaci wolniejszy 2xPIII +128 ram za te same pieniadze ;)
i instalujesz vmware'a (docelowo 300 $, studenci 90 $ ?) i
vindowsa+wyposazenie -- klienic ze stacji roboczych odpala sobie
remote win98+wotra ...

Dobra, ja tu gadu, gadu a tu jeszcze siec sobie musze skonfigurowac
pod winda.

BTW nie probujcie winnukow itp bo i ten numer nie przejdzie ;)
--
Wojtek Slusarczyk (091)4494148
Technical University of Szczecin