M$ vs. PLD ? ;)

Bartek Rozkrut madey w viii-lo.krakow.pl
Pią, 26 Mar 1999, 21:23:39 CET

On Fri, Mar 26, 1999 at 07:20:50PM +0100, Sergiusz Pawlowicz wrote:

> za drogo.
Fakt - ale na razie korzystam z okazji i jestem "testerem" - za darmo ;)
Później będą triale... itp. ;)

> nie mam zamiaru placic za cokolwiek.
> i potem raz jeszcze za window$a.
teraz windę dają do każdego(?!!!?) kompa...
przynajmniej można jakoś ją wykorzyustać...

> zreszta zaraz wymysla to samo tylko za darmo i lepiej dzialajace...
W to wątpie... to trzeba zobaczyć w akcji ;)))
Coprawda na moim P166MMX instalacja windy pod emulatorem trwała ok 1,5
godziny, ale później już to chodziło nie najgorzej.. (tzn. mozna było się
spodziewać gorzej ;)

Ale w tym wszystkim wkurza mnie fakt że vmware team napisał też emulatotr pod
NTeki i można sobie pod takim $yfnym NTekiem puścić z emulatora Linuxa...
A sami na stronie się chwalą że to ułatwi instalację i obsługę Linuxa...

--
e-mail   : madey w pld.org.pl , madey w viii-lo.krakow.pl