qt

Nie, 28 Mar 1999, 16:15:00 CEST

On Sun, 28 Mar 1999, Artur Frysiak wrote:

> Witam
> Czy nie dałoby się z libqgl.a i libqxt.a zrobić shared liby ?
> Można by było wtedy wydzielić je z pakietu qt-devel do qt-static.
> Nie widze teź libqt.a ?

qt-static .. ? raczej nie. Tak jak w przypadku innych rzeczy zastosowanie
raczej pomijalne.

Wogóle w przypadku większości pakietów zawierających obecnie liby
startyczne widzę prawie zerowe zastosowanie tych pakietów.
Raczej libqgl.a i libqxt.a tak jak sugerowałem powinny byc przerobione na
shared liby i powinny wlecieć do qt-ext. Jak potrzebujesz przepisu na to
jak to zrobić to zajrzy do patcha do bzip2 jakiego zrobiłem, w którym
znajdziesz shemat takiej przeróbki.