Propozycja do rc-scripts

Rafał Kleger-Rudomin klakier w pg.gda.pl
Pon, 29 Mar 1999, 11:24:49 CEST

On Sat, 27 Mar 1999, Marcin Dalecki wrote:

> Tomek.... Masz przeciez pieknego glibc-a 2.1 . Ten to juz potrafi!!!!
> (Tak jak Solaris :-).

Hmm... nie wiem czy dobrze zrozumialem idee, ale mam nastepujace
watpliwosci:
Czyje srodowisko bedzie brane pod uwage? Rozumiem ze jezeli
link bedzie uzywany przez uzytkownika to z jego srodowiska bedzie brany
BOOT_IMAGE?
Poza tym BOOT_IMAGE jest kasowany przez login i w normalnej sesji nie
wystepuje. Trzeba by go osobno ustawiac.

Rafal Kleger-Rudomin