M$ vs. PLD ? ;)

Andrzej Nakonieczny dzemik w ps.pl
Wto, 30 Mar 1999, 00:25:05 CEST

Wojciech Slusarczyk wrote:

> My z dzemikiem mamy juz po windzie 95 na pokladzie ;) Ale jeden problemiq

Kurcze, musiałeś mnie umieścić w jednej linijce z tym czymś ? ;) Tak,
przynaję się bez bicia ... Zmusili mnie więc zainstalowałem (chyba, że ktoś
ma MicroSim'a pod Linux'a ?) ...

> uruchomionym serverem samby .. tzn 4 unixy z samba w naszej podsieci a
> glupie windy (na vmware) widza tylko servery novellowe z terenu calej

Tu jest o wiele ciekawiej - oryginalna winda (na innym komputerze) widzi
tylko nas, jeszcze jeden serwer wydziałowy i nic poza tym ... My widzimy za
to wszystko (spod vmware'a) oprócz nas samych i tego serwera ... A co
ciekawsze - te inne serwery to Novell'owe i z tego co rozmawiałem z ich
administratorem to raczej nie powinniśmy ich widzieć (chyba, że po IPX'ie)

> aplikacje windziane z windowsem (sa takie gdzie niestety nie ma
> opdowiednika pod Linuxa ;( i z terminali z nich korzystac ....

Niestety nie jest to najlepszy pomysł ... Pracowałem dzisiaj na jednej
windzie z 8 MB RAM'u i uwierzc mi, że odpalenie vmware'a przez sieć daje
mniej więcej podobny efekt ... I to nie jest problem nie wyrabiającego się
serwera - ten się nawet troszkę nudził gdyż sam vmware zrzerał jedynie 60%
jednego z procków - tylko problem przesyłania przez sieć lokalną obrazu
(podejrzewać, że działa to podobnie do vnc). Po prostu jakakolwiek akcja
powoduje powolne rysowanie okienek i odświerzanie obrazu ...

Pozdrawiam,
Andrzej

--
email: dzemik w ps.pl