XFree86.spec

Wto, 30 Mar 1999, 19:20:16 CEST

On Tue, 30 Mar 1999, Wojciech "Sas" Cieciwa wrote:

> On Tue, 30 Mar 1999, Tomasz Kłoczko wrote:
>
> [...]
>
> Pakiety generuje i owszem :))
> Jednak z tego co zauważyłem to nie widzi ścieżek...
> no w .Xclients jest exec twm
> to w logu sie pojawia ...: exec: twm: command not found.
> I nie bardzo wiem gdzie lezy przyczyna...

Prawdopodobnie nie ma w $PATH /usr/X11R6/bin
Można się od tego uniezależnić podając pełną ścieżkę do twm.

Jednym z elementów porządkowania XF powionno być uzupełnienie obecnej
konfiguracji o możliwość elastycznego i konfigurowalnego uruchamiania
dowolnego Win Mgr-a, Sesion Mgr-a czy Desktop Mrg-a. Trzeba będzie
spróbować coś takiego nakreślić. Najlepiej na dniach. Trzeba to zgrać
także z kierunkiem zmian w adduser.

W związku z tym list ten także kieruję na pld-list żeby i inni też
spróbowali się nad tym zastanowić.

Wszelkie pomysły, koncepcje czy cokolwiek tu komu przyjdzie do kłowy mile
widziane. Czy nie powyższe nie powinno się także zacząć już splatać z
pomysłami PLD konfiguratora ?