www.linux.pl

Arkadiusz Miśkiewicz misiek w zsz2.starachowice.pl
Pon, 1 Mar 1999, 15:51:38 CET

[poniedziałek, 01 marzec 1999], Piotr Majka napisał(a):

> No skoro tak to może prosto z mostu: prosiłeś wraz z lacmatuf'em an ircu
> pawcia o owy cname.
> EOT.
akurat było tak, że to lcamtuf chciał by pawcio wydelegował pld.linux.pl,
a że ja mam takie coś, więc lcamtuf (na msg do mnie) żeby dać ową domenę
pld teamowi. Jak się dowiedział że już jest pld.org.pl to się skończyło
msgowanie do mnie .... w tym czasie pawcio na publicu zaczął coś mówić
o "zrzekaniu się" www.linux.pl więc napisałem, że może cname ustawić na
www.pld.org.pl ... potem temat dyskusji zmienił się na to czy można/nie można
ustawiać cname na inny cname tworząc taki "sznurek" tak jak to jest
z www.pld.org.pl .....

niektórym z teamu nie spodobało się to że właścicielem linux.pl jest firma
Link cośtam więc z tąd cała dyskusja ....

--
\  _  \ \  \   \    \   arkadiusz miśkiewicz http://www.misiek.eu.org
/__/    /____/ /____/     misiek w pld.org.pl             cron w irc.pl
http://www.pld.org.pl          *polish linux distribution team*