cvs

Pon, 1 Mar 1999, 16:18:23 CET

Chyba się nieco poprawiło po przeniesieniu na root fs. jakiś czas temu
próbowałem wykonywać próby "niszczące" serwera cvs zapuszczając tylu
klientów ciągnących wszystko ile mi się udawało. Przedtem przy sześciu
siedmiu końcówkach całość potrafiła się już zapchać. Teraz przy próbie
ciągnięcia na jednocześnie ponad trzydziestu stanowiskach (wkółko)
wszystko jakoś chodziło i jeszcze dawało się spokojnie przeglądać całość.
Nie wiem na czym może w tym wypadku polegać feler z chroot ale widać, że
coś tu wyraźnie bruździ przy takiej konfiguracji (nie chciało mi sie tego
już debugować .. staciłem na to kupę czasu i nic nie znalazłem). Zapewne
innym przy zrzutach materiałów na repozytorium pojawaiły sie "złamane
rury", czego jak na razie też nie obserwuję :)