B³±d w glibc?

Wto, 2 Mar 1999, 19:57:45 CET

On Tue, 2 Mar 1999, Marcin Dalecki wrote:
[..]
> Odpowiednią łatę na egcs.spec dawno dawno temu już przecież żuciłem na
> tą listę...

Owszem. Trochę się zachowałem po gapiosku. Wojtek gadał, że ma kłopoty z
tym patchem i założyłem, że ostatnia wersja egcs jaka była na magellanie
nie miała już tej "modyfikacji". Widac nie zdążył już tego zrobić, a ja
poprostu też nie sparawdziłem.

Przy okazji .. jest już w zasadzie nowe binutils. Czy jest jakaś potrzeba
sięgania wyżej niż to co mamy teraz (teraz jest 2.9.1.0.19a, a jest
dostępna chyba 22b, a na pewno 21) ? I jeszcze jedna rzec związana z egcs
i binutils. W obu tych rzeczach jest libiberty.a ale wygląda na to, że
wersja z egcs jest świeższa. Zawsze byłem przekonany, że libiberty.a to
część binutils.  Samo libiberty zawiera chyba rzeczy które chyba są już
glibc (?) więc chyba w obu tych pakietach można zrezygnować z
dystrybuowania tej biblioteki ?