Po po poprawce egcs

Śro, 3 Mar 1999, 08:12:00 CET

Juz przekompilowałem wszystkie pakiety jakie dotąd były na cenzorze na
poprawionym egcs (bez patcha do pgc). Ponieważ pakietów jest raptem kilka
samą modyfikację wykonałem bez manipulowania rewizjami czyli pakiety owe
dobrze by było przeinstalować z --force.

W test w międzyczasie pojawiło się trochę podczyszconych pakietów w tym i
sam egcs. Także informacja dla osób nie subskrybujących logów z CVS, że w
test leżą kolejne są dostępne kolejne pakiety. Należą do nich:
WindowMaker-0.51.0-2, autoconf-2.13-2, ee-0.3.8-1, egcs-1.1.1-10,
ippl-1.2-1, libjpeg-6b-9, wmakerconf-1.7-1, xdelta-1.0.3-1.

Do osób modyfikujących/preparujących spece: w momencie kiedy ktoś uważa,
że materiał jaki opracował może być już gotowy do wydania prośba o
zaznaczanie tego w logu przez choćby komentarz w stylu "Status: F"
(Finished) albo coć podobnego.