CPAN

Konrad Stepien konrad w interdata.com.pl
Śro, 3 Mar 1999, 13:39:15 CET

On Tue, 2 Mar 1999, Tomasz Kłoczko wrote:

> Mogę wrzucić to co jest w powertool. Niemniej część rzeczy chyba nie jest
> już najaktualniejsza w razie czego postaram się wrzucić to co jest
> najaktualniejsze.

To akurat nie ma sensu. Jak napisałem cały CPAN z powertools-a jest
generowany z automata. Nawet przymierzałem się coby takiego automata
napisać. Jak już będzie automat, to można wziąść świeże pakiety z CPAN
i puścić machinę, niech robi. Tam description i summary jest typu
"module NAZWA for perl", więc i polskie desc. można tak robić.
Potem najwyżej kotoś może to poprzerabiać.

Widziałem parę pakietów które się do perllocal.pod dopisują, ale jeszcze
żadnego który po sobie sprząta. Jak ktoś ma takiego src-rpma
to niech mi pośle (albo da namiar), pooglądam.

PS. Ktoś może zna cos lepszego od XBase do dobierania się do dbf-ków ?

--
Konrad Stępień          | InterData s.c. http://www.interdata.com.pl
konrad w interdata.com.pl | Łódź al. Kościuszki 3 tel +48+42 639-81-71