pld-config

Arkadiusz Miśkiewicz misiek w zsz2.starachowice.pl
Śro, 3 Mar 1999, 12:08:00 CET

[wtorek, 02 marzec 1999], Marek Obuchowicz napisał(a):

> Jak tylko się połączę (za 5 minut) wrzucę do CVSu początek początków
> PLDconfig. Całość ma mieć budowę modułową i niezależne moduły będące
> częścią odpowiednich pakietów. Całość pod względem graficznym może
> być wzorowana na dialog lub whiptail (mi to rybka, mają identyczną
> składnię, zawsze można zrobić s/dialog/whiptail/g i na odwrót).
> Ale jak na razie mam pewien problem z dialogiem/whiptailem.
mi to z ksh'em nie działa .... (pldconfig.sh)
po przelinkowaniu /bin/sh -> /bin/bash jest ok ...
albo uposixowić albo #!/bin/bash ...

--
\  _  \ \  \   \    \   arkadiusz miśkiewicz http://www.misiek.eu.org/
/__/    /____/ /____/     misiek w pld.org.pl              cron w irc.pl