CPAN

Konrad Stepien konrad w interdata.com.pl
Czw, 4 Mar 1999, 12:01:39 CET

On Tue, 2 Mar 1999, Marcin Dalecki wrote:

> Nieco cynicznie możnaby odpowiedzieć: Niewarto, tak jak niewarto perl-a.
> (oczywiście jeśli zna się awk, sed, ksh itp....)

Dobra, nie chcę to jakiejś wojny wszczynać, perla można lubić lub nie,
ale jego siła leży właśnie w ogromenj liości modułów dodatkowych.
Jeśli znasz jakiś prostszy sposób na dobieranie się np. do różnych
baz danych, to chętnie się dowiem.

A wracając do tematu rejestracji modułów, to AFAIK służy ona wyłącznie
do kontroli zeleżności i temu podobnych. Przynajmniej te parę rpm-ów
które trenowałem działa dobrze bez dopiywania do perllocal.pod
Więc w sytuacji kiedy mamy (no jeszcze nie mamy) narzędzie które
w prosty sposób robi rpm-a z modułu CPAN-a, to funkcję perllocal.pod
może przejąć baza rpm-a.

--
Konrad Stępień          | InterData s.c. http://www.interdata.com.pl
konrad w interdata.com.pl | Łódź al. Kościuszki 3 tel +48+42 639-81-71