Poprawione postgresql.spec

Jacek Smyda smyda w posexperts.com.pl
Pią, 5 Mar 1999, 12:17:37 CET

Hej!

Czy może ktoś sprawdzić u siebie działanie nowego postgres'a.
Najlepiej na alphie. Poprawiłem wg sugestii Tomka poprawność
instalacji modułu do perla.
Tylko jedna uwaga. postgresql-data musi być zainstalowany po
postgresql-client i postgresql oraz musi istnieć użytkownik postgres.
Pakiet ten nie zawiera nic (jeden katalog) tylko uruchamia initdb,
który inicjuje szablon baz. Musiałem tak zmodyfikować ten pakiet,
aby można go było kompilować z poziomu zwykłego użytkownika.

Pozdrawiam
	Jacek
 Jacek Smyda                                smyda w posexperts.com.pl
 POS Experts Consulting                http://www.posexperts.com.pl