Metody konfiguracji klawiszy.

Pią, 5 Mar 1999, 14:39:38 CET

On Fri, 5 Mar 1999, Marcin Dalecki wrote:

> Tomek zaproponowal ciekawa metode automatycznego
> wyczytywania konfigracji klawiszy stosujaca program tput.
> W zasadzie wiec np.
>
> bind `tput khome`=beginning-of-line
>
> powinno wiec skonfigurowac poprawnie klawisz do
> przestakiwania na poczatek wiersza. Jest w tym tylko jeden
> hak. Otoz terminfo dla TERM=linux owszem definiuje (poprawnie)
> khome jako operacje klawiszowa. Natomiast np terminfo
> dla TERM=nxterm definiuje odpowiednia sekwencje jako
> capability home, i nie definiuje wcale khome!.
> To sa z pewnoscia bledy w bazie danych terminfo...

[kloczek w cenzor RPMS]$ echo $TERM
xterm
[kloczek w cenzor RPMS]$ infocmp | grep khome
        kfnd=\E[1~, khome=\E[1~, kich1=\E[2~, kmous=\E[M,
[kloczek w cenzor RPMS]$ rpm -qf /usr/share/terminfo/x/xterm
ncurses-4.2-13

Czyli jest jednak. Prawdopodobnie masz coś nie tak z bazą teminfo. Owa
baza to orginał jaki jest w obecnycm ncurses bez dodatkowych przeróbek.

[..]
> No mam nadzieje, ze uda mi sie dzisiaj wreszcie wykonac
> poprawny cvs update (Naprawde lacze z cenzorem jest bardzo
> bardzo powolne:
>
> ping cenzor.zie.pg.gda.pl
> PING wun.zie.pg.gda.pl (153.19.40.200): 56 data bytes
> 64 bytes from 153.19.40.200: icmp_seq=7 ttl=50 time=944.1 ms
[..]

Tutaj już interwenioawałem już na u człowieka z pol34 bo bramka pol34 do
niemiec gubi dodatkowo od 20-40 % pakietów.