kloczkowy glibc

Grzegorz Grudzinski gsg w mimuw.edu.pl
Pią, 5 Mar 1999, 15:58:15 CET

Cześć!

Z przykrością stwierdzam, że glibc-2.1-4, który w postaci skompilowanej jest
w stable, jest zrąbany. Zainstalowany na maszynie ze zwykłym pentium (i z
pełnym PLD 1.1) powoduje, że znaczna część programów jest przerywana z
sygnałem 4 (SIGILL). Ta sama biblioteka skompilowana u mnie działa znakomicie.

To samo dotyczy niektórych innych pakietów ze stable, np. ldconfig.
Wszystkie z datą 3 marca.

Kłoczku - czy jesteś pewien, że nie używasz we flagach rpm jakiegoś
niekoszernego typu architektury, np. Pentium Pro?

Te same pakiety przekompilowane u mnie działają świetnie, w szczególności
opisywany wcześniej na tej liście problem z qiv i z gtk+ u mnie nie
występuje.

Wszystkiego dobrego
-- Grześ

"Nie wiesz, póki nie spróbujesz"