PLD CVS: SPECS wojtek

Wojciech Slusarczyk wojtek w mailbox.chemo.tuniv.szczecin.pl
Nie, 7 Mar 1999, 20:03:07 CET

On Sun, 7 Mar 1999, [ISO-8859-2] Tomasz Kłoczko wrote:

> On Sun, 7 Mar 1999, Wojciech Slusarczyk wrote:
> [..]

> Nie wiem który już raz z kolei powtarzam to i ile jeszcze raz będę musiał
> _specjalnie_ dla Ciebie to powtarzać. Po to żeby bez przechodzenia na
> roota można było sprawdzić czy te skrypty sa w porzadku.
>
> Co do Solka. Po spachowaniu go patchami zalecanymi przez suna nie
> wleziesz tam tak czy inaczej, a o tym które informacje mają być dostępne
> dla użytkownika, a które nie możesz sam zdecydować. Tak czy inaczej dostęp
> do czytania sysloga nie jest tu decydujący. Po za tym nadall .. rozmawiamy
> [...]

Tomek..  -- przeciez juz kilkadziesiat razy bylo mowione ze
jest grupa "root" i wszstkie pliki konfiguracyjne i logi maja w PLD mody
640 root.root 750 root.root -- wystarczy sie dopisac do grupy root i po
problemie servis sobie sprawdzisz bez problemu jak bedziesz w grupie root,
Jak wyjdzie patch solara na 2.2.x i bedziemy mieli maskowanie /proc to
wtedy rozwazanie bedzie jak znalazl ...

Jeszce raz 754 i 744 to nie na Linuxie -- masz system nie ma zwalonego
kernela jak Solaris i po zmianie +x byle jaki uzer nie bedzie mogl wykonac
zakazanego programu czy podniesc servsisu ... (zart oczywiscie -- ale
jak inaczej tlumaczyc takie rozwiazanie ? ;)

--
Wojtek Slusarczyk (091)4494148
Technical University of Szczecin