PLD CVS: SPECS wojtek

Wojciech Slusarczyk wojtek w mailbox.chemo.tuniv.szczecin.pl
Pon, 8 Mar 1999, 14:02:45 CET

On Mon, 8 Mar 1999, [ISO-8859-2] Tomasz Kłoczko wrote:

> Wykonaj może jednak: "(du -sk; ls -lR) > plik; rm -rf /; (du -sk; ls -lR)

?
Tak moj katalog domowy z /usr/home/users + kilka rzeczy z /tmp i
/var/lib/txmf ktore naleza do wojtka.users wyleci nic wiecej --
przynajmniej na PLD...

> Tak czy inaczej nie zrozumiałeś mnie widać. Przeczytaj jeszcze raz część o
> pracy normalnie na koncie z podwyższonymi uprawnieniami. To jest nie

To nie jest konto z "podwyzszonymi" uprawnieniami w sensie
zapisu/modyfikacji/wykonywania czegokolwiek .. Tlumacze to juz setny raz
..
> Po za tym upierdliwie przypomnę, że nie ma to najmniejszego związku z perm
> na /etc/rc.d/init.d/* i 754 nie stwarza tu najmniejszego zagrożenia.
> Spytam się po raz kolejny .. zauważasz to ?

Przeciez uzasadnilem 750 na /etc/rc.d/init.d/* jakos uzasadnienia 754 nie
widzailem ...
--
Wojtek Slusarczyk (091)4494148
Technical University of Szczecin