Rozłam ??????

Wojciech "Sas" Cieciwa cieciwa w alpha.zarz.agh.edu.pl
Pon, 8 Mar 1999, 14:37:40 CET

Witam,

Nie było mnie przez jakiś czas i co widzę ????

Ano jakto w tej naszej _Polszcze_ bywa, gdzie dwu polaków - tam trzy
zdania.

Wojtek i Tomek cały czas toczą ze sobą boje.
O co ???? Tak naprawdę o pierdoły!!! - wiem, wiem, zaraz mnie zakrzyczą,
że to jest bardzo ważne, ze wzgledów bezpieczeństa, poprawności działania
itp. itd.

Moim zdaniem ważniejszym problemem jest (jednostronne????) zaniechanie
rozwijania PLD-stable.
Pytam - DLACZEGO ?????

Bo nie ma Kerberosa?
IPv6 support?
jest oparte o glibc-2.0 i kernele 2.0.x ???

A ja stwierdzam, że ten pomysł [z zaprzestaniem rozwoju PLD-stable]
jest do bani !!!

Powiedzcie mi o ile wzrośnie zajętość miejsca na dysku w PLD-devel w
porównaniu do PLD-stable ???
O 40%? 50% ???

Jak na razie jest to około 25-30%.
DUŻO!

Wydaje mi się, że zarówno PLD-devel jak i PLD-stable powinny być
rozwijane.
PLD-stable do domu, bardziej dla poznania systemu i zapoznania się z
Linuxem, a PLD-devel do pracy, na stację lub serwer.

Wtedy to czym się wszyscy tak podniecają ma _jakiś_ sens.
W domu ja jestem rootem, adminem, userem. I jak piszecie prawa 755 powinny
zostać.
Ale w pracy, jak mam serwer to jestem w zasadzie tylko userem
I na serwerze prawa 740 lub nawet 700 (600) maja jakis sens ....

Pozdrawiam.
					Sas.

  UNIX System Administrator, POLAND
      _/_/_/_/ _/_/_/_/  _/_/_/_/     Wojciech 'Sas' Cieciwa
    _/_/_/_/ _/_/_/_/  _/_/_/_/     cieciwa w alpha.zarz.agh.edu.pl
         _/ _/    _/        _/     sas w uci.agh.edu.pl
		http://www2.zarz.agh.edu.pl/~cieciwa