wget-1.5.3-2d

Marcin 'Qrczak' Kowalczyk qrczak w knm.org.pl
Pon, 8 Mar 1999, 21:25:19 CET

1. Opcja -k (konwersja URLi na względne) powoduje wpisywanie
   przekonwertowanych URLi zamazując początek pliku, czyli psuje
   wszystko. Kiedyś w jakiejś starszej wersji działało.

   BTW: Tłumaczenie tego we `wget -help' jako "relacyjne linki"
   jest nieco załamujące... "Względne odsyłacze / urle / adresy" powinno
   chyba być.

2. Ściągnąłem kiedyś pewną stronę
   (http://lipa.mimuw.edu.pl/projekt.rejtan/dokumentacja.html).
   Potem ona się zmieniła, więc dociągnąłem ją przez `wget -m -c', a on
   dokleił końcówkę nowej strony do starej wersji. Nie wiem, jak wyglądała
   data lokalnego pliku przed ściągnięciem, ale serwer datę w nagłówkach
   HTTP podaje, więc wget nie miał prawa tak się zachować.

Jest więc pewna szansa, że któraś wcześniejsza wersja wgeta miała mniej
byków niż obecna :-(

			*	*	*

PS, niezwiązane bezpośrednio z tematem: Może by tak RPM logował gdzieś,
kiedy jakie pakiety instaluje i odinstalowuje? Wiele miejsca taki log nie
zajmie, a pozwoli sprawdzić np. jaka była poprzednia wersja czegoś, czego
nowsza wersja okazała się nie działać. Ale może to jest za mało przydatne.

--
 __("<    Marcin Kowalczyk * qrczak w knm.org.pl http://kki.net.pl/qrczak/