Re: ImageMagick z PLD-devel - SUPLEMENT (ważne)

Wto, 9 Mar 1999, 11:47:15 CET

On Tue, 9 Mar 1999, Jacek Osiecki wrote:

> Witam!
>
> Jeszcze raz o wadliwym ImageMagick...
> Plik anim0015.tga, który wysłałem na
> ftp://cenzor.zie.pg.gda.pl:/pub/Incoming/ konwertuje się dobrze :)
> Teraz dopiero puściłem odpowiednie pliki:
>
> anim-bad.tga - plik targa, który konwertowany na gifa robi się zły.
> anim-bad.gif - to, co jest po konwersji.
>
> Proponuję, aby ktoś to obejrzał... Bo błąd jest poważny i chyba trzeba
> wrócić do ImageMagick-4.1.0...

Pytanie do Wojtak czy pamięta którą wersją egcs (z patchem do pgc czy bez)
był kompilowany ImageMagick ?

Błąd rzeczywiście jest. U mnie w tym obrazku w prawym dolnym rogu buły
"prostokątne" śmieci. Właśnie kończę kompilację ImageMagick. Zobaczę jak
będzie po rekompilacji.

Inny błąd z jakim "walczę" od jakiegoś czasu .. nie działa reset na
[n]xtermie. To znaczy po wydaniu tego polecenia nie nasrępuje reninicjacja
i wyczyszczenie terminala.