Re: ImageMagick z PLD-devel - SUPLEMENT (ważne)

Jacek Osiecki joshua2 w ciapek.uci.agh.edu.pl
Wto, 9 Mar 1999, 14:52:59 CET

On Tue, 9 Mar 1999, Tomasz Kłoczko wrote:

> Pytanie do Wojtak czy pamięta którą wersją egcs (z patchem do pgc czy bez)
> był kompilowany ImageMagick ?

Próbowałem to kompilować nawet z opcjami -m386 -O - skutek taki sam.
Tak samo krzaczy się ImageMagick w wersji 4.2 (ściągnąłem z redhat-contrib).

> Błąd rzeczywiście jest. U mnie w tym obrazku w prawym dolnym rogu buły
> "prostokątne" śmieci. Właśnie kończę kompilację ImageMagick. Zobaczę jak
> będzie po rekompilacji.

Najśmieszniejsze jest, że dzieje się to tylko przy niektórych obrazkach.
Animacja, którą robię, czasami potrafi chwycić za gardło - prostokątne
śmieci potrafią zajmować 80% obrazka!

Jeśli ktoś chce, mogę przesłać. Ale w sumie wystarczy spróbować zrobić parę
gifów i efekt jest jak na dłoni.

Pozdrawiam,
--
|            Jacek Osiecki               Kraków, tel. (012)-645 57 87       |
|mailto:joshua2 w linux.uci.agh.edu.pl     http://dwd.interkom.pl/joshua/     |