Kolory

Jacek Smyda smyda w posexperts.com.pl
Czw, 4 Mar 1999, 12:32:05 CET

[czwartek, 04 marzec 1999], Tomasz Kłoczko napisał(a):

> Nie głupie o ile sprawa dotyczy konsoli. W przypadku ogółnym (nie wiem co
> do końca masz na myśli) trzeba by to robić nieco sprytniej.

Oglądam sobie start mojego Linuxa o zmodyfikowane rc-scripts i wszystko
jest ok, ale pozostałe komunikaty podczas uruchamiania są nadal
szare. Nie chodzi mi o informacje wypisywane przez sam kernel, ale
pojawiające się później. Także sposób zamykania systemu:
Sending all processes the TERM signal...

Ostatnio miałem problem z wystartowanie testowego Linuxa. Wykrył, że
nie został poprawnie zamknięty i fsck nie poradził sobie z poprawą
błędów więc uruchomił shell'a. Komunikat jaki temu toważyszył niczym
się nie różnił od innych wcześniej pojawiających się. Można to
przecież zmienić. Prosta funkcja typu print_warning zamiast echo itd.

Tak swoją drogą czy ktoś wie jak przy uruchamianiu shella przy
sytuacji opisanej powyżej podać hasło, które on wymaga. Mam w pam'ie
wpisane MD5 oraz shadow i nie mogłem podać hasła root'a. Musiałem
wystartować z dyskietki.

Pozdrawiam
	Jacek
 Jacek Smyda                                smyda w posexperts.com.pl
 POS Experts Consulting                http://www.posexperts.com.pl