kloczkowy glibc

Arkadiusz Miśkiewicz misiek w zsz2.starachowice.pl
Nie, 7 Mar 1999, 18:36:38 CET

[niedziela, 07 marzec 1999], Tomasz Kłoczko napisał(a):

> Czy coś to zmienia ?
Tia ... niektóre progsy podczas kompilacji mają jakieś ale do wyrzszych flag
więc trzeba je patchować.
> Po za tym było już o tym, że -O6 to jest to samo co -O3.
zgadza się (przynajmniej w aktualnym egcsie)

> Arek nie chcesz chyba powiedzieć, że powyższe flagi są przyczyną tych
> zakłuceń (?)
u mnie np. taki egcs podczas kompilacji stalka z optymalizacją tak zamęczał mi
maszyne (i pożerał pamięć), że nie dało się skompilować . Wszystko przez
któryś tam jeden plik .c (i dlatego w patchu jest dodane -O podczas kompilacji
właśnie tego pliku). Niestety nie wiem jak się mają owe flagi do problemow z glibcami.

--
\  _  \\  \  \    \   arkadiusz miśkiewicz     http://www.misiek.eu.org/
/__/   /____//____/  http://www.pld.org.pl/ *polish linux distribution team*